sypialnia przed zmianami #wykonczdomzhouseloves

11:33 Karola z Dom od 1937 5 Comments

Zgodnie z naturalną koleją rzeczy należy najpierw pokazać pokój nad którym będzie się pracowało, a dopiero potem pomieszczenia, które są już dawno skończone, prawda ?

Nieprawda, ale niestety tak będzie, skoro wyzwanie Wykończ dom z houseloves kończy się w niedzielę. Bardzo nie chcę stworzyć jednego długaśnego posta, w którym spróbuję opisać wszystko.
Poza tym kocham listy, i wykreślanie wykonanych zadań, więc nie mogę pozbawić się satysfakcji robienia tego dwa razy.

Z czym mamy do czynienia ?
Sypialnia w mieszkaniu na Katowickiej Paderewie. Pokój o wymiarach 3x3,5 metra2, świeżo odmalowany na biało. Przez ponad miesiąc po przeprowadzce traktowany jak graciarnia, przez kolejny jak graciarnia z opcją spania.

Co chcemy osiągnąć ?
Oazę spokoju po ciężkim dniu pracy ? Nie, żartuję.
Miejsce w którym spokojnie się zasypia i miło budzi. Schowki i półki na różne różniste (zwróćcie zwłaszcza uwagę na szykowna podstawkę pod laptopa). Skandynawski styl.

Jak to wygląda ?
Cóż, w bardzo zabałaganionym momencie tak:
Co było do zrobienia i na jakim etapie jesteśmy ?

- porządek
Może się wydawać, że sam porządek załatwił sprawę, ale nie, jednak nie.

- lampki nocne
Wykorzystam te z metamorfozy łazienki w domu*, ale tymczasowe mocowanie, czyli sznur obwiązany na zagłówku na dłuższą metę się nie sprawdza.

- pościel
Tu widzę problem, bo istnieje tylko jedna, która równocześnie pasuje tutaj i mogłaby mi się przydać później, a nigdzie nie mogę jej znaleźć. Kupno takiej, która tu zostanie wydaje mi się nadmierną inwestycją w home staging. Mogę użyć najbardziej odpowiedniej z posiadanych, albo na potrzeby wyzwania będziemy udawać, że ta pościel jest :)

- kapa na łóżko
Połowicznie. Tzn jedną mam, ale mam również pomysł na coś bardziej w stylu scandi, zobaczę czy wyrobię czasowo.

- poduszki ozdobne

- konsolka
DIY zaplanowane na ten weekend, jako romantyczna Walentynka od Pana Domu.

- ramki z grafikami
Plakaty wybrane, wydrukowane, kupione. Część ramek jeszcze muszę dokupić.

- No i stylizacja, czyli dopięcie wszystkiego na ostatni guzik i sprawdzenie, czy ja w ogóle wiem co robię. To się okaże. Proszę trzymać kciuki i zagrzewać mnie w komentarzach, tak ? ;D

* wiem - nie znacie metamorfozy łazienki. Mam duuuużo postów, które chciałabym napisać i święcie wierzę, że kiedyś mi się to uda. Taka moja uroda.

5 komentarzy:

  1. "Romantyczna Walentynka" mi się podoba i trzymam za nią kciuki 😀 Za resztę w sumie też, ale wiem że i tak Ci się bez nich uda osiągnąć zamierzony efekt 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak do mnie mów... wspierająco :) Dzięki, Kochana !

      Usuń
  2. No, no, robi się coraz ciekawiej :-) Pokój zdecydowanie ma potencjał, a Twój udział w przygotowaniach gwarantuje sukces :-) Co to za pościel, której nigdzie nie możesz znaleźć?
    Będę śledzić z zaciekawieniem, trzymam kciuki i życzę radosnej walentynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukces, tego pragnę :D
      Nie mogę znaleźć, zwłaszcza w interesującej mnie cenie. Szukam czegoś z "greek key pattern", po naszemu teoretycznie meander, ale może właśnie to mi utrudnia poszukiwania - nieznajomość polskiej nazwy :D Podpowiesz coś?

      Usuń
    2. Kurcze, widziałam na IG, o co Ci chodzi, ale nie mam pojęcia, jak to to się po polsku inaczej może nazywać. Będę się jednak rozglądać :-)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.