Najciekawsze skandynawskie wnętrza na Instagramie

19:02 Karola z Dom od 1937 4 Comments

W poszukiwaniu inspiracji do naszego mieszkania, postanowiłam wyjść jednak nieco poza Pintrest i piękne mieszkania Fantastic Frank czy Stadshem.

I nie, nie dlatego, że nie lubię wysokich, przestronnych wnętrz z piękną stolarką okienną i drzwiową, pustych blatów kuchennych z dwoma akacjowymi deseczkami i marmurowym moździerzem oraz szaf, w których 3 koszule i marynarka mogą oddychać. To są przepięknie wystylizowane przestrzenie, na które niezwykle miło się patrzy, ale ja szukam pomysłów, jak prawdziwi ludzie, niekoniecznie skrajni minimaliści, radzą sobie z tym, co człowiekowi do życia potrzebne.
Przed Państwem garść moich ulubionych....

(please pin from the original source)

elfvinggarden - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)

frokenviding - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)

hvitthus - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)

bloggaibagis - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)


bobralevnu - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)


49kvadrat - The Best Scandi of Instagram
 
(please pin from the original source)

dustyhome08 - The Best Scandi of Instagram

(please pin from the original source)


dianaousdal - The Best Scandi of Instagram
Jak widać, mam zakrętkę na nierówno pomazane ściany, ale bez obaw, nie zrobię tego moim potencjalnym przyszłym lokatorom. Chyba, że we własnym domu...:)

Mój instagram jest pojemny, a możliwości podziwiania nieograniczone - możecie polecić mi jeszcze jakieś ciekawe skandynawskie profile ? 



4 komentarze:

  1. Cacy! :-) Zazwyczaj potrzebuję kolorów, ale te wnętrza podobają mi się w takiej formie, w jakiej są. Jeśli chodzi o Instagram, to dopiero zaczynam odkrywać jego inspiracyjne możliwości. Do tej pory służył mi właściwie do pozostawania w kontakcie i do podglądania, co tam u kogo słychać, a nie do szukania inspiracji. To się właśnie zmienia, a zaczynam od podglądania tego, co Ty polecasz :-)
    PS. Fajne te nierówne ściany! Mi się podobają też takie ombre ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jeden zainspirowany człowiek ! Czeka mnie chyba miękka podusia w instagramowym niebie :D
      PS. Och, ombre są bardzo cool, ale o tyle trudniejsze do zrobienia ! Planujesz ? :)

      Usuń
    2. Na razie staram się nic nie planować, grafik mi się zdecydowanie rozjeżdża ;-) Ale kiedyś będę bogatą panią, co to nie siedzi w robocie (chociaż w domu) po nocach, to sobie nad tym ombre dla rozrywki pomyślę ;-)

      Usuń
    3. Pisze się na mieszanie farby czy do czego tam mogę być potrzebna ! :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.